Ogłoszenie

MELLON jest wrócony... sławek48 odrzucony...

#1 2007-06-04 15:40:05

Arts

Soldier Vice Clan Leader

Zarejestrowany: 2007-04-14
Posty: 178
Punktów :   
WWW

Postwienie serwera w Call of Duty...

Co musimy posiadać żeby stworzyć serwer na CoD
- Gra z wersja 1.5
-  CFG - plik konfiguracyjny
- Zewnetrzne IP


http://www.xfire.com/profile/arts1991/ - jeden  z genatorów którym zmodyfikujemy cfg do własnych potrzeb , alby postawic serwer

Oto lista komend które są w tym generatorze

Admin Names - wpisujemy pseudonim/imię administratora serwera.
Admin Email - adres e-mail administratora
Irc - kanał IRC serwera
Website- strona www serwera
Location - lokalizacja serwera (np. Poland, Warsaw)
Hostname - nazwa naszego serwera, można uzywać znaczników kolorowych ^0-9 (np. CoD Private ^1Server)
Message of the Day - wiadomość, jaka wyświetli nam się po wejściu na serwer.
Server Password - jeśli chcemy zrobić serwer na hasło to wpisujemy je tutaj.
Private Password - hasło do prywatnych slotów na serwerze - ilość prywatnych slotów ustawiamy parametrem private slots. Sloty prywatne to takie, na które można wejść nawet wtedy, gdy serwer jest pełny podajac wpisane w to pole hasło.
RCON Password - RCON - remote control - umożliwia zarządzanie serwerem CoD na odległość (zmiana mapy, wyrzucanie graczy itp). Jeśli chcesz zarządzać swoim serwerem na odległość to wpisz w to pole hasło.
Player Slots - tutaj wpisujemy ilu graczy może wejść na serwer.
Private Slots - a tu ile będzie na nim prywatnych slotów.
Max Rate - z jaką maksymalną prędkością klient może pobierać dane z serwera. Na samym końcu tego tutoriala przedstawie sposób w jaki oblicza się tą wartość.
Minimum Ping - jeżeli klient będzie miał ping poniżej tej wartości, serwer go nie wpuści. Aby ustawić bez ograniczeń ustawiamy ten parametr na 0 (zero)
Maximum Ping - jeżeli klient będzie miał ping powyżej tej wartości, serwer go nie wpuści. Aby ustawić bez ograniczeń ustawiamy ten parametr na 0 (zero)
Friendly Fire - tutaj ustawiamy w jaki sposób chcemy aby serwer radził sobie z tzw. ogniem przyjacielskim. Możliwe opcje to: Disabled - wyłączony (nie możemy zranić przyjaciół), Enabled - włączony (możemy zranić przyjaciół), Reflective - wszelkie obrażenia z naszego celu przechodzą na nas, Shared - dzielimy się obrażeniami z naszym celem w stusunku 1:1.
Killcam - czy chcemy ją włączyć czy nie, kwestia gustu administratora.
Freelook - czy umożliwić swobodne obserwowanie mapy (latanie) po swojej śmierci. Przeważnie parametr ten ustawia się jako wyłączony.
Spectate Enemy - czy możemy po własnej smierci podglądać ruchy wroga jego oczami. Przeważnie parametr ten ustawia się jako wyłączony.
Pure Server - czy serwer ma wpuszczać klientów, co do których ma zastrzeżenia, jeśli chodzi o czystość wersji gry (serwer sprawdza rozmiary plików klienta przed wpuszczeniem go na serwer, jeśli się nie zgadzają to klient zostaje odrzucony).
Server Log - tu wpisujemy nazwe pliku, do którego chcemy zapisywać log naszego serwera.
Voting - czy chcemy włączyć możliwość głosowania na naszym serwerze.
Teambalance - czy serwer ma automatycznie wyrównywać drużyny.
Gametypes - jakie nasz serwer ma obsługiwać tryby rozgrywki.
Deathmatch Maps - zaznaczamy, które mapy chcemy rozgrywać w trybie Deathmatch. W pozostałych trybach wykonujemy tę samą czynność.
Weapon List - wybieramy, które bronie mają być dostępne na naszym serwerze.
Allow Download - decydujemy, czy klient może automatycznie pobierać z serwera brakujące mu pliki (np. mapy)
Allow Cheats - czy na serwerze mozna uzywać czitów.
Flood Protect - czy chcemy włączyć ochronę serwera przed spamowaniem spowodowanym zbyt dużą ilością wiadomości wysyłanych przez jednego użytkownika.
Server FPS - ilość fps serwera, zaleca się ustawić 20.
Master Server - tutaj wpisujemy codmaster.activision.com
Deathmatch Settings - ustawienia trybu Deathmatch
Team Deathmatch Settings - ustawienia trybu Team Deathmatch
Search & Destroy Settings - ustawienia trybu Search & Destroy
Behind Enemy Lines Settings - ustawienia trybu Behind Enemy Line
Retrieval Settings - ustawienia trybu Retrieval
Headquarters Settings - ustawienia trybu Headquarters

Potem jak stworzyliśmy
Musimy zrobić skrót od ikony gry CoD MPT
Potem wchodzimy we własciwoeści dodajemy tę końcówkę +set dedicated 2 +exec moj_serwer.cfg +map_rotate+set dedicated
Jeśli ustawimy jego wartość równą 1 ( +set dedicated 1) otrzymamy serwer dedykowany pod LAN, natomiast jeśli ustawimy jego wartość równą 2 ( +set dedicated 2) uruchomimy serwer dedykowany pod Internet.



Gdy już uda nam się przebrnąć przez cały formularz klikamy na samym dole przycisk "Get your config". Naszym oczom ukaże się strona, na której znajduje sie pole tekstowe z zawartością pliku konfiguracyjnego naszego serwera. Zaznaczamy całą zawartość tego pola i kopiujemy je do schowka (Ctrl+C). Następnie otwieramy notatnik i wklejamy całą zawartość schowka (Ctrl+V) po czym zapisujemy plik pod nazwą "moj_serwer.cfg" w katalogu "X:......./Call of Duty/Main" zaznaczajac typ zapisywanego pliku jako "Wszystkie pliki".


Obsługa PunkBuster'a

Jeżeli chcemy aby nasz serwer pracował z włączonym Punkbuster'em to na samym początku pliku konfiguracyjnego musimy ręcznie dopisać następujące 3 linijki:


pb_sv_enablewait set sv_punkbuster "1"

I uruchamiamy skrót , żeby sprawdzic czy chodzi to wchodzimy w tylde i wpisujemy /connect 127.0.0.1


http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/0/arts1991.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbiuro rachunkowe be a vet motoskutery